Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Canon Legria HF G70 med Canon DM-E100

Sidst opdateret den 1 måned siden
Skrevet d. 2 måneder siden
Hej Alle og Godt Nytår

Har igennem lang tid haft problemer med at mit Canon Legria HF G70 optager Zoom lyden når jeg bruger Canon DM-E100 dette er ret så irriterende :-(

Har endda købt et bærehåndtag, som er sat i mikrofon holderen så ledes at mikrofonen kommer væk fra zoom motoren. men det hjælper KUN ganske lidt.

Ville eller gerne lægge et par billeder med af mit udstyr for at i kan se hvad jeg skriver om, men kan godt nok ikke lige finde ud af hvordan man får billederne med i tråden.

Hilsen
Preben Knudsen
Skrevet d. 2 måneder siden
Vil lige tilføje et par link til hvordan mit udstyr ser ud ;-) selv om mikrofonen sidder lidt fra Zoom motor lyden direkte ind ved hurtig zoom :-)

Er der nogen her der kan fortælle mig hvad man kan gøre for at undgå dette ?

https://ibb.co/w6BfDhS
https://ibb.co/B2ZVVXN

PPK
H
hclhansen
Bruger
Skrevet d. 1 måned siden
Mikrofonen er gummiophængt?
Skrevet d. 1 måned siden
hclhansen

JA, det er den ;-) det er en helt ny DM-E100 men måske er det gummi ophæng på en eller anden måde for stift ?

Har du evt. andre gode forslag ? evt. til en anden mikrofon med et bedre ophæng ? jeg havde troet det forsvandt helt da jeg fik den fjernet lidt fra zoom motoren :-)

Har også haft min svigersøn til at hjælpe mig med at få ændret zoom hastigheden i menuen, da det kun går i mikrofonen ved hurtig zoom frem og tilbage ;-) det blev det lidt bedre af, tør ikke rigtig sætte den længer ned fordi man nogen gange kan have bruge for at zoome hurtigt.

PPK
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.