Jamen dog! Hvor er det JavaScript henne?
Din browser understøtter ikke JavaScript eller har ikke understøttelsen slået til. Slå JavaScript til i din browser for at se denne side ordentligt, eller opgrader til en browser, der understøtter JavaScript.

Film om iskerneboring i Østgrønland

Sidst opdateret den 2 år siden
N
neumann
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
En lille halvtimes film om iskerneboringen på Renland i Grønland.

Jeg har filmet scenerne i laboratoriet sidst i filmen. :-)

https://recap.nbi.ku.dk/
Redigeret af neumann d. 02-09-2020 06:30, 4 år siden
vernerverner
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Synes om Suoer Smil
KameramannKameramann
Bruger
Skrevet d. 4 år siden
Det er en velredigeret video, med nogle utroligt flotte billeder og en god lyd, men Niels Bohr Instituttets server er alt for sløv, den kan slet ikke klare at streame en højt opløst video, så der var godt mange klumper med døde pauser.

PS: Den DC3’er der flyves med er ikke original fra WW2, den har fået nogle moderne turbuprop motorer.
N
neumann
Juniormedlem
Skrevet d. 4 år siden
Jeg skal lige undersøge om filmen ligger på vores server. Vi bruger normalt 23 video, som ikke har båndbredde eller server begrænsninger. Men det er muligt at gruppen har lagt filmen lokalt.

Men der burde ikke være hastighedsproblemer, vi ligger på forskningsnettet, som har fuld skrue. Jeg har ihvertfald ikke haft problemer med at se filmen.
Skrevet d. 4 år siden
Jeg oplever ingen udfald i filmen. Men om der ind i mellem kan være større belastning af serverne end lige nu, skal jeg lade være usagt.
P
pernillehogh
Nyt medlem
Skrevet d. 2 år siden
Når man taler omkring stole som en del af indretningen, så kan der være mange forskellige emner man kan komme ind på. Leder du f.eks. efter en ny spisebordsstol til dagligstuen eller leder du efter en lænestole til tv-stuen? Det kan have stor indflydelse på den stol som du skal ud og købe til din indretning og hvilket design du vælger til dine stole. Mange af de største stoledesignere har nemlig forskellige tilgange til at designe deres https://trendyfour.dk/spisebordsstol/ spisebordsstole og derfor kan der være stor forskel på hvordan de ser ud. Er det en flot sort stol eller nogle naturlige egetræsstole som er på tilbud og du kan få en god rabat på. Hos Trendyfour finder du de bedste stole og de billigste spisebordsstole til en god pris. Elsker du stole som er lavet af bæredygtige og naturelige materialer, såsom egetræ, valnød eller metal, så er det helt sikkert stedet du skal kigge forbi i forbindelse med din nye indretning.
Redigeret af pernillehogh d. 18-08-2022 07:30, 2 år siden
Du kan ser alle diskussionstråde i dette debatforum.
Du kan ikke har startet en ny diskussionstråd i dette debatforum.
Du kan ikke har svaret i denne diskussionstråd.
Du kan ikke har påbegyndt en afstemning i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.
Du kan ikke har downloadvedhæftelser i dette debatforum.